skulle, borde ta det sen, vad ska de bli av mig, det finns dagar som idag, hopplösa mornar då jag vaknar som ett vrak

tjotjotjo

sitter i min ensamhet och funderar på vad jag faktiskt gör av mitt liv. hör ni hur det låter mitt liv, mitt liv, MITT LIV. mitt egna liv som jag bara lever en endaste gång. idag är nog första gången jag verkligen insåg att livet är för kort för att bry sig om andra personer som smutskastar varandra, livet är för kort för att skapa konflikter och att prata skit om andra. jag bryr mig inte längre om nått eller några jävla tjejer i den här staden. inte för att jag syftar på något speciellt nu, men allt är så jävla överdrivet så det är inte klokt. är man på fest så är det enda man får höra "såg du hon kolla på honom hon gillar nog han" "omg måste berätta de här för blablablabla" eller "asså vet du va jag hörde att hon hade hört från henne som hade hört från han att han hade hört från henne att hennes bror kissa på sig" typ. jag orkar inte bry mig längre och ingen annan borde heller bry sig om vem som för tillfället blivit tjock, alldeles för smal eller ful. jag stänger av mina öron och mitt mun nu när det gäller sådanna saker. falska människor in my ass!

  
skåål!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet!

2011-03-09 @ 22:57:15
Postat av: frida

Jag håller verkligen med dig! och folk borde ta åt sig och göra samma sak, att inte bry sig och bara leva sitt eget liv!

2011-03-09 @ 23:08:02
URL: http://fridamatildajosefine.blogg.se/
Postat av: Emelie

Helt rätt!

2011-03-10 @ 00:16:51
URL: http://emelieebrandell.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den