nu kommer svaren från frågestunden!

Postat av: anonym
har du din egna stil? Tycker den är fin! Fortsätt med bloggen, den är bra =]
svar: ja, jag kör på min egen stil och det som jag själv tycker är snyggt! tack så jätte mycket!

Postat av: anna
hur träffades du och din pojkvän?
svar: jadu, han såg mig första gången på en badplats(jag såg inte honom) och efter det så tog han kontakt med mig, och sedan träffades vi, på den vägen är det :)

Postat av: Emma
LITE MODETIPS TACK!
svar: kör på det du själv tycker är snyggt! använder du något som du egentligen inte vill ha så kan det upplevas obekvämt av andra! men hitta inspiration hos andra. bloggare, tidningar m.m det har jag gjort.

Postat av: anonym
hur hittade du din rätta stil?
svar: jag har testat mig fram med olika stilar för att se vad jag trivs bäst i. sen hittar man alltid saker hos andra som man härmar, men så är det ju med allting!

Postat av: Elin
Vem är din bästa vän?
svar: jag har många bästa vänner, det går liksom inte att numrera dem, men måste jag välja en så ska det vara frida, för att jag har känt henne längst och av alla personer så är det alltid hon som stannat och funnits där hela vägen. men som sagt jag har så många andra som jag också kan kalla bäst!

Postat av: anonym
har det någon gång tagit slut mellan dig & din kille o varför?
svar:
ja det har det faktiskt precis i början av vårat förhållande, vilket var för typ 4 och ett halvt år sedan(?) typ, har inte så stor koll, haha. men det hände efter bara ett par månader pga av mig tror jag, förr så var jag(tyvärr) den tjejen som hela tiden ville veta vad han gjorde och så fort han sms:a med någon annan tjej så vart jag arg, och inte på tal om att träffa andra ute på krogen.. svartsjuk som satan var jag!! ni kanske känner igen er. men vi vart tillsammans igen efter ett par månader och nu i mars har vi 4år. och nu bryr jag mig faktiskt inte längre om sånna där små saker, han har ju valt att vara tillsammans med mig och ingen annan. bättre att ge frihet åt varandra för annars håller det i alla fall inte i längden! så nu vet du :)

Postat av: anonym
Tycker du Mary kate och Ashley Olsen har fina stilar?? Skulle du tänka dej ha sån stil ? Hoppas att du svarar
svar:
Ja tycker att dom har grymt snygga stilar! Absolut så skulle jag kunna tänka mig ha en sådan stil! otroligt snygga tjejer det där!

hoppas ni är nöjda med svaren! fråga mer!

Kommentarer
Postat av: roz

fan va bra du är!! älskar din blogg puss gull

2011-01-01 @ 22:08:40
Postat av: Empa

Dör för dina skor hanna, var har du köpt dom?

2011-01-02 @ 00:42:14

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den