jag gjorde upp en eld för dig, och nu brinner hela skogen

duktig var jag idag som verkligen bestämmt mig nu för att börja äta lite bättre, och träna. så imorse dansade jag zumba i 50min, sen vart det en promenad. imorgon ska jag ut och springa också, gud vad har hänt med mig, jag lever ju för kebab.

jag är så rastlös det finns verkligen ingenting att göra. jag har lust att gå på bio men det finns inga filmer, förutom narnia som jag iof vill se, men ingen av mina kompisar. hade mina kära pojkvän bara varit hemma så vet jag att han hade gått med mig. åh saknar han så jag ruttnar!

nu ska jag duscha bort mina bekymmer, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: jag hjertar dig

Du skulle absolut inte behova go rastlos om jag var hemma! + att du gillar mig mer an kebab, och det vet bade du och jag!

jag aelskar dig men hatar att sakna dig!

2011-01-05 @ 12:39:12

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den