i've got the magic in me

gud sitter och kollar igenom gamla sommar bilder, och jag blir helt till mig när jag ser att jag faktiskt var blond i sommras. det är verkligen blont, coolt ju har aldrig varit det plus att jag trodde inte att jag var det, haha.

 

anyway..första skoldagen idag då, den gick snabbt eller så var det jag som åkte hem snabbt? haha don't know. nu sitter jag och pluggar på vårat otroligt jobbiga och tråkiga religionsinlämning samt samhällsinlämning. dock glädjer det mig att jag snart ska ut och äta på resturang med sebastian, akropolis blir det! MUMS


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad annorlunda du såg ut med blondt :) men fint!

2011-01-11 @ 18:53:08
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den