svaren på frågestunden

Postat av: Hanna
Hur lång är du? :)
svar: ynka 1.65

Postat av: Maja
Vart får du dina pengar ifrån? Du shoppar kläder hela tiden ju :( Jobbar du eller nått? :)
svar: jadu, dem finns bara helt enkelt. jag gillar att shoppa, älskar nytt haha, men vem gör inte det! jag började faktiskt jobba förra veckan!

Postat av: Karolina
Vart kommer dina örhängen ifrån som du har på denna bild: http://kkjellberg.blogg.se/2011/january/utkast-jan-1-2011.html#comment
Jätte bra blogg. Kram

svar: dem kommer från indiska! tack så mycket, blir jätte glad!
Postat av: Sara Lundholm
http://kkjellberg.blogg.se/2010/december/all-you-need-to-know-that-im-a-2-times-five.html#comment VART ÄR TRÖJAN IFRÅN? SKIT SNYGG:D:D 
svar: den är en gammal tröja som jag tror är från monki, men är inte säker!

Postat av: anonym
Bryr du dig vad folk tycker om dina kläder? Tex om du går på stan sen kollar folk snett på dig? :)
svar: nej det gör jag verkligen inte. haha ne, om någon kollar snett så kollar jag tillbaka eller så skrattar jag bara!
 
Postat av: Emma
Tycker du det är snyggt med muskulösa män? DVS. Bodybuilders? :)
svar: ja, helst så muskliga bodybuilders så snoppen knappt syns. haha klart som fan jag inte tänder på det,  dem är ju faktiskt lite snuskiga.

Postat av: Anna
Vad är de läskigaste som hänt dig? Vore kul att veta :)
svar: jadu, då måste jag nog säga att det var när jag var förlamad i hela högerbenet i en månad. hahah, stört jag vet. men det var efter min operation det vart så. menmen. ska visa lite bilder på det sen så ska du/ni få se.
 
Postat av: maja
1. Vad använder du mest för sorts trosor?
svar: jag använder mest string, jag vet inte varför men det är bekvämast
2. Vad vill du göra i framtiden? SKa du jobba eller plugga efter studenten?
svar: jag vet inte vad jag vill göra! det finns mycket men allt är så jobbigt haha.
3. Hur många och vilka länder har du varit i?
svar: jag har faktiskt bara varit i 3 olika länder och jag har bara varit utomlands 5 gånger! kanske därför jag hatar att flyga, för att jag inte är van alltså.
4. Festkväll eller myskväll?
svar: den är svår! men måste säga mys, för jag är en riktig mysare.
5. Favoritdrink?
svar: smoothiedrink med bacardi rass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid så kul o läsa frågor o svar :)!

2011-02-04 @ 08:13:19
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den