i wanna bom bang bang

sitter i min ensamhet i min systers rum för att jag trodde hon kunde göra mig sällskap sådär i mina sjuka dagar, men icke, efter jag kom så gick hon. så kan de gå. nåväl jag sitter iaf i hennes rum och försöker kolla på oth som jag mig ganska deprimerad, förälskad, ledsen, förstörd, glad.. ja allt på samma gång, ni fattar. är på säsong 4 nu fan va de går undan. men men vad ska man göra när man e sick liksom.

ägnar en tanke åt linn gumman som har brytit handen på något jävla vänster.. fett synd puss på dig, lämna plats så att jag kan skriva på gipset!.. och ännu en tanke går till elin vars hår är jävligt freeshhh! ohhja! blir så sugen själv, längtar tills jag ska göra en make over!

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den