3 is a magic number

yes it is... sitter och väntar på att sebastian ska strömma in. mamma och jag är ensamma hemma så vi ska köpa hem corner, det kan ju vara gott ibland. hon har även hyrt nya beck och köpt choklad, vad är de frågan om, nu kommer jag ju inte kunna plugga eller packa. men men de blir nog bra de där. nu är det 2 dagar kvar tills jag sitter på en flygplan. shit vad jag måste shotta innan alltså. kan inte bli svimfärdig denna gång.

förresten så åt jag världens godaste nachotallrick idag till lunch på åhlens av alla ställen(!) var där med mormor och hennes 6 bowling kompisar tro de eller ej, men de va en hit. nu är jag hungrig så nu får min man komma!

slänger upp en bild på mitt knä för att det är cp och förstör mitt liv
ciao



Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den