you better run run run run...

trött som ett as befinner jag mig bakom dataskärmen jobbiga ljus. ja men det är väl så det är. min helg har varit minst sagt hektisk! fredagen bestod utav smid cupen som tog upp mer än min halva dag. efter det var det bara att skynda sig hem för att fixa i ordning sig och vänta på sebastian. han kom hit och vi åt middag här, sen bar det av hem till emelie ett slag för att föra lite där. sen därfirån mot lokomotivet/oskar linnros och sedan ut. okej grabben du är snygg och jag gillar dig, men det där va fan inte bra. det är väl det jag ungefär har att säga om honom. fail.

gårdagen var rätt iaf lugn till en början. den spenderades med världens bästa frida. sen var det jobb 21.30-04.00 som "bartender" men det va nice. är lite trött nu och behöver plugga men det orkar jag inte. seriöst jag tror jag ska tatuera in orkar inte i min panna. känns så rätt.
nog om det just nu. hörs snarast möjligt!
ciao


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den