live and learn

jag överlevde hajken tillsammans med alla andra. cred till oss, som fan faktist. det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv tror jag. tröttheten tog över igår så orkade inte göra någonting alls, somnade med huvudet hängandes neråt flera gånger när jag satt i fotöljen med alla godsaker som pappa köpte åt mig, så det var bara att äta o va glad o sen sova. tror jag aldrig uppskattat min säng och mitt hem så mycket som jag gjorde när jag kom hem igår. haha aja, efter berg, träsk, (mycket)-bajs, vandring, bad, cykling, kottar, snatteri, istid, rök, mossa, stormkök, tält, sjövatten, barr, pinnar, svettiga människor och 10 mil så hade vi i alla fall tur med värdet. även fast det var den två värsta dagarna i mitt liv så gillar jag er lika mycket fortfarande.

på bilden är vi inte allla

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den