let's do some stupid shit

gårdagen då, efter skolan tog jag en fika med mina kära korvar linda och frida, det var mycket nice. efter det bar det hem från stan fort som ögat, fråga mig inte varför. kvällens spenderades med att mublera och städa hela sebastians rum. jag är bäst.

matteprovet gick som förväntat, ig yey, men han sa att det var lugnt och att om jag klarar nationella med starkt g så löser det sig. skolan var mys idag kan inte säga så mycket mer om det. elin har ju varit lite roligare än vanligt och marre har varit lite sömnigare.

nu väntar fotbollsmatch i mesta kl 19.00, som jag själv inte ska vara med på, men kollas det ska det. måste även nämna att sommaren börja närma sig och jag smälter sakta men säkert om jag inte får åka utomlands snart. OCH förmodligen så löser det sig inom en snar framtid, säger som linn i telefonen.. IIIIIIIHHHHHHHHHHH




Kommentarer
Postat av: limpo

HAHHAA pinsamt att du hörde mig!

2010-05-05 @ 21:13:03
URL: http://llinnandersson.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den