stuck with eachother

känner mig fett trött så att sängen
kallar tror jag, trotts att jag vet att
jag är ledig i morgon så ska jag nog
gå och lägga mig tidigt, knepigt

bästa låten just nu är photographs
med rihanna ft will.i.am, den
kanske är old, men för mig är den
faktist ny, tog den från lina, hehe
så ni som inte hört den så är det
dags nu.

eftersom att jag suttit och lyssnat
på sånt där kärlekstjaffs-låtar så
måste jag bara säga att min man
är skapligt bäst och att mina vänner
är lite finare, lite bättre.. dom där
riktiga, vissa är ju lite halvdanna
men det är en annan femma.
kiss till alla.

GODNATT DÅ.

p.s OMG - Usher ft will.i.am, är ju
lite guld också, lite seg till en början
men sen släpper det losssss


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den