PASS OUT - CHRIS BROWN ft. EVA SIMMONS

sitter i school och väntar som ett arsel på maten för jag e svinhungrig.. efter lunch är de teater som gäller de får gå som de går helt enkelt.. men men nu ska jag vara lite gay....


idag är de 3 år sedan jag och min man hockade ihop på mc donalds av alla ställen, måste ju säga att jag inte ångrar mig att jag valde just att äta mc donalds just den dagen, den tiden. för er som inte vet så har sebastian och jag varit tillsammans tidigare innan dessa 3 år, shit tänker ni va ni 3år då eller, ne det va vi inte, jag va 14bast, hahaha fattar ni 14.. aja sen vart de ett litet break up där i mellan på cirkus 3 månader, något man redan glömt. vill bara säga att jag älskar allt som har med dig att göra och du gör mig crazy från topp till tå. det ska vara du och jag efter allt vi gått igenom, och vi kommer stå emot allting i fortsättningen, du och jag i både med och motgång det tycker jag låter bra, såatte puss på dig även fast du inte läser min blogg vilket jag kommer tvinga dig till att göra idag, hehe lovee uuuu

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den