@ MARIELLE

hon sover fan va dum.
imorgon ska äntligen alla tjejerna begee oss till stationen och köpa våra tågbiljetter för att den 30onde mars ska vi på KENT. mhhhhhhm, tack vare moi så har vi halva inne så att säga.

längtar tills i morgon! kebab till lunch sedan avslutas hela dagen med lite geografi och teater! sedan beger jag mig som sagt till sationen... efter det till mig älskling som egentligen fyller 20 år på söndag men ska firas av alla i morgon, fett nice med god mat och tårta och aah kommer det att bli great, längtar :)


äcklig tjej, glad för lite äckligt mc donalds utan för ett icke äckligt hotell tillsammans med den äckligaste marielle i NOT äckliga tylösand det äckliga året var typ 2007 "jag vet inte vad som hände men jag berättar om de nu" aah lite mange S där inte helt fel
yaa mean
tjabba


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den