nu är det nästan bara tråkigt

vissa personer, oupfostrade, otacksama, otrevliga, osociala, osnygga, o-omtänksamma, EGO.. hatar det. hatar allt som har med ego att göra, hatar dom som inte delar med sig eller tänker på vänner i första hand? jag HATAR snåla personer. och vissa av er e fan torrare än mitt toapapper, o de e inte ens att överdriva, haha a vettefan, jag har så jävla tråkigt just nu så ville bara dela med mig utav mina tankar. jag orkar egentligen inte bry mig, men ändå lägger jag ner tid på det, det blir väl vid typ sådanna tillfällen som de här. jag tänker fan sluta vara snäll, för de e fan inte många som e snälla, haha, asså jag slutar skriva nu för ni fattar ändå inte. skit på er, jag fyller 18 nu, hejdå


vissa är bara värda att nämnas, o ni vet vilka ni e, guldklimpar


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den