TJAFFFS

ääähhhhhhhh.. det har varit en rolig dag idag och jag har varit på bra humör så kiss my asss, haha ne men efter skolan var det mys hos marre, vart klar med min fotbollsinlämning skit och plötsligt satt jag där i köket med en kebabtallrick.. whaat, tack tommy. puss... blev till att kolla guif matchen efter det, söta adde o danne. puss igen. nu ska jag till o med packa min väska till i morgon med ett leende på läpparna sen ska jag väl slå en pling till min man och se om han lever.

appropå (?) de så drömde jag den hemskaste drömmen inatt, lilla mormor skulle dö. fyyyy vakande skit ledsen och var tvungen att smsa henne. haha som du var så svarade hon tillbaka i morse att hon älskar mig också. jippie. kommer bild påna snart. kungen typ



Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den