SWEET LIFE OF MINE

idag är det fredag och min fredag har sett ut följande: drog hem direkt efter skolan, började kolla oth åt mat, kollade mer oth, åt chips och dipp, kollade mer oth sen fick jag nog lite flipp och började kolla igenom våra stora byrolåda med gamla bilder.. fan va kul man kan ha av att bara titta på en själv när man är liten, tjock röd och lite äcklig.. konstig nog så underhåller det mig, skön jag va. bilder får komma i morgon eller söndag orkar inte lägga upp de nu! appråpo(?) i morgon så ska jag vara med lina fille o sebbbbbe, ska bli kul! ska kolla linas basketmatch också fett kul, ska skjuta i halvlek, så ni vet. nu ska jag kolllla yttligare lite lite till oth sen blire väl att sova kanske såatte.
peace änd some lööööve


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den