SKUUUUUL

sitter här och ruttnar som en fisk på land.. så tråkigt är det, vill hem och kolla one tree hill nu! och äta glass med chockladsås och banan, mmmmmm vattnas! kom igen o bujja som kläder, det är billigt jag lovar!

jag kom och tänka på en sak som e helt stört. haha i torsdag när jag stod inne på sebastians toa så var jag verkligen skit trött, hade precis hafe jobbigaste träningen, men iallafall sen så kännde jag att jag var snorig så jag tog lite papper och snöt mig i andra handen höll jag mina trosor.. istället för att slänga pappret i toan så slängde jag ner trosorna och där låg dom o flöt så fint, vid dem sekunderna tror jag att jag var efterbilven för jag skrek inte förän de hade gått typ 10sek stog bara där och kollade.. aja sen den andra roliga saken.. när jag satt och berättade det för ett gäng tjejer så satt carro där och hon sa att hon hade upplevt samma sak en gång, alltså att man är sådär trött och man egentligen inte vet vad man gör.. hon hade stått inne på toaletten tillsammans med sin katt och då skulle hon fälla ner toalettlocket fast tog katten istället och la på toaletten som lock.. hahaah de e fan lite värre! ofta katten.. synd om zzzzzid

men tjooo dåååååå

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahahahahah

2010-01-22 @ 14:22:27
URL: http://inthehills.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den