godmorgon!

sitter i fridas tv:rum med hanna och sjuklingen själv. det vore konstigt om inte mer än hälften av alla som var på maskeraden är mördbultade/sjuka/trötta/skakiga and so on.. det känns som att jag brytig ryggen och svalt en anka, och frida är så täppt i näsan så att hon inte kan andas, hostar och nyser gör hon också.. aja men det var värt det antar jag. roligaste jag varit med om på mycket länge!

vi måste nog snart gå ut och skotta tror jag haha, sen blire plugg! det är ett stort måste idag. sen blir det massa mat och got ikväll, och mycket mat och gott betyder för oss, fullt ös medvetslös, vi äter tills vi spyr. haha typ.

ne men nu ska vi äta frukost och sen ska vi alla ta tag i plugget som förmodligen kommer ta hela dagen. längtar som fan till handbollsfinalen ikväll också! men nu sätter jag igång. hörs sen!


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den