en liten inblick på de hela

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Ja, faktiskt
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
jag tror inte det haha, eller?
Vilka länder besökte du? 
Spanien x2 
Vad var din största framgång 2011? 
haha, misslyckad

Bästa köpet?
måste ju vara alla mina kläder, kan inte gå naken
Vad spenderade du mest pengar på?
kläder & resor.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, blir man 18 borde man va glad
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010? 
stero love, americano & the time!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Samma (?)
Vad önskar du att du gjort mer?
haft cash flow
Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit ute haha, fast ändå inte det e ju gott, så pass
Hur tillbringade du julen?
med family
Blev du kär i år?
nej, bara mer beroende.
Favoritprogram på TV?
top model
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
ja men det har jag faktiskt.
Bästa boken du läste i år?
läser inte böcker, alldeles för intelligent.
Något du önskade dig och fick?
 
 
En bra födelsedag, med bra vänner
Något du önskade dig men inte fick?
En bil måste jag då säga, inte för att jag har körkort men ändå.
Årets bästa film?
harry p helt klart.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Den spenderades i min fina trädgård tillsammans med lite släkt, grannar & vänner, på kvällen vart det bad och mat med frida linn carro och frida. dagen efter, minns jag inte så mycket utav, men utgång vart det iaf.
Vad fick dig att må bra? 
mat och kompisar.
De bästa nya människorna du träffade? 
Ny och ny, linn som helt plötsligt vart great, så att säga
Årets mat:
kebab?
Årets utekväll:
onsdagsfesterna i sommras.
Årets konsert:
måste säga kent eftersom att oskar sög

Kommentarer
Postat av: limpo

Men så gullig man kan va, loveu<3

2010-12-28 @ 00:56:11
URL: http://llinnandersson.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den