sweet man of mine

gårdagen/natten utspelade sig i fridas hus, framför hennes tv tillsammans med pomfritt, bakpotatis, bearneisås, gurka, sallad, fetaost, rödlök, tomat, paprika, kött, ketschup(<3), cola i mängder, ostbågar, chips och dipp... sådanna kvällar måste man tyvärr ha ibland. känndes hur bra som helst tills vi kollade på hannah montana the movie, och som alla vet e hon smal. haha, aja kännde att de får vara bra nu liksom..

idag så har jag chillat och tränat, efter träningen får jag ett samtal av sebastian(som skulle fixa käk tills jag tränat klart) kan du köpa kött? de vart lite fel när jag skulle fixa.. hm aja så jag drog och fixade det. gissa vad jag åt? jo kött, potatisgratäng, bearnesås, vitlöksmör, och cola... mm ni fattar, hur ska de här gå.....


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den