nånstans emellan var jag

hatar att biljetterna till stockholm - oskar linnros, var snipp snapp slut. vilket betyder att göteborg e min sista utväg typ. men det funkar ju inte då.  (!!)och jag hatar att daniel adams-ray's skiva inte kommer ut förän i september, hur ska jag orka vänta? ..och jag orkar inte med att jag inte har gått på någon av oskars konsert än. vad är jag för någon människa.. usch. blir arg på mig själv 

 
aja från de ena till de andra.. idag vaxade jag mig hos frida, inte de roligaste men nu äre ju rätt så nice, eller vad säger du frida? ahhaha.. nu ska jag ta och kolla lite oth och sova. mamma åker till italien imorgon för övrigt. skönt (skoja mammmmmma)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oskar Linnros har en extra konsär idag i Stockholm på mosebacke, finns fortfarande biljetter!:)

2010-08-18 @ 11:13:54

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den