återigen gamla inlägg

dessa riktas mot frida.. haha kommer ihåg dina talefel från 2009 som jag med lycka skrev om hur mycket som helst i bloggen...

här var jag inne på sebastians msn och frågade frida vad hon hade för sig:

frida nystedt säger:
-nej vi käkade pizza.p
-annars inget
-american pie är på två
-nike mail eller hur det stavas

- "VI kom VI sågs VI segrade säger:
-hahahaahahhaa
-naked mile?!
-ditt sär hahahahahahahhahahahaha

här satt frida och sjöng...
-"staffan var en stallegren"...

.. och frida slängde ur sig..
-" fan de åskar som ett cp ute"

hungrig frida säger..
-" tror du jag kan betala kebaben med dom här pizzorna?"

frida hade sina fulla nätter...
-"alla vet vem jag är!" ( OBS! stor gråter!).. i det inlägget har jag även skrivit att linda och jag hällde cola 2 gånger i fridas hår när vi var hemma.. hahahaha!

inte på tal om "hofmaster" (hoffmaestro)..  eller "caprisosa".. "aspectera".. man hör något nytt varje dag alltså.


haha så jävla one of a kind..
kan inte göra mer än att avsluta med lite bilder!








carro linda o frida, söta tjejer de där
YEEY! nu blire oth och the bed!

Kommentarer
Postat av: jag heter frida

hahaha!

2010-08-05 @ 01:30:00
Postat av: Anonym

Hahah roligaste "kan jag betala kebaben

med dom här pizzorna" <3<3

2010-08-05 @ 14:56:12
Postat av: Carro

Hehe Carro skrev de där..

2010-08-05 @ 14:56:57
Postat av: Anonym

hahahaha peddo carro, "hehe, carro skrev de där.."

2010-08-05 @ 17:48:20
URL: http://kkjellberg.blogg.se/
Postat av: linda

hahaa, alla vet vem jag är! fulla jävel

2010-08-06 @ 10:05:21

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den