I MIN ENSAMHET KAN MAN SÄGA

jag sitter i vårat såkallade "fin rum" som jag alltid sa när jag var liten, som för övrigt är jävligt fult nu för tiden, men men det finns inte så mycket att göra åt den saken.
jag har ett par stackare som läser bloggen varje dag, så jag får väl be om ursäkt för den usla uppdateringen, jag antar att ni vill se mig skriva annars skulle ni väl aldrig klicka er in på kkjellberg.blogg.se, i guess.
från de ena till de andra så har jag varit väldans aktiv de senaste dagarna, smid festen var ju som väntat mycket bra, ett stort tack till petra elin och dessan. för övrigt så har jag varit med min man och mysit hos frida.
ni kan även snart kalla mig för trädgårdstomten, haha har rensat rabatterna på gården, de ni, för pengar alltså, värt att nämna kanske. idag var det guif och dem vann och zacke kanske ska ha ett plus i kanten. det var väl de jag hade i huvet precis nu, men känner att ja skriver snart igen!

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den