HAHAHAHAHAHA

jag hade nyss ett jätte roligt samtal med mor min och tillsammans med ellen. haha vi började snackade om när vi var små, och mamma berättade att jag va knäpp i huvet, jag kunde liksom gå fram till vem som helst o bjuda hem den personen på fika, och säga vart vi bodde vad vi hade för telefon nummer, berätta om min morfar som bor i skåne, ja allt mellan himmel och jord. Jag kunde tappa bort mig i en timma och mamma fick leta när hon hittade mig sa ja, ååh kommer du. hahah aja men ialf, ellen var helt tvärtom, blyg, ledsen skygg sa aldrig någonting ja allt de där, grät så fort hon inte såg mamma eller pappa. sen en gång när pappa och ellen åkte och handla hos mamma så stod ellen där brevid pappa och hade precis lärt sig att prata. då kommer de in några zigenare. och mamma typ säger åt sin jobbarkompisar att ja nu får vi hålla ögonen öppna och sådär, men när dom närmar sig, kollade ellen på dem, slog ihop händerna, himlade med ögonen och sa, titta va vackra dom är mamma! hahaha asså det är så kul när mamma berättar, och när philip, lindberg så alla vet, han slog mig i stjärten med en träslev i sandlådan, och jag tyckte de va skit kul, jag hade bara blöja på mig, sen så träffade han mig på benen och ja började grina, o han gjorde så hela tiden så mamma bröt av sleven och då började han gråta o sa, dumma dig de där var faktist min mammas. haha o sen när ellen slog philip med en krocketklubba, men det är en annan veva. aja rolig var jag, filmerna från min barndom är inte att leka med alltså. hopppas min unge blir som jag

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den