FÖR HJÄLTAR & HJÄLTINNOR STANNAR KVAR

älskling det vi mest av allt vill ha, är någonting som aldrig kan bli vårt.
sitter just nu och lyssnar på drifffffft. kent för hela slanten alltså, spelningslistan spelas om och om igen. jag känner mig fett taggad på att skriva lite feelings och det tänker jag göra också, det är säkert för att jag lyssnar på kent, haha emo, neeeeeeeeeeee dom e söta. men vafan som jag nämnt tidigare så slutar jag aldrig förvånas över folk, titta bara på elin, vafan e hon? en duracell kanin, eller? jag slutar aldrig förvånas över henne, jag har aldrig träffat någon som (orkar?, gör? sliter?) lika mycket som henne. lite sjukt är det allt, men jag känner mig fett stolt, faktist, för jag e hennes morsa:) nedå men knallie. vidare till offer, som ibland kan vara alldeles underbara men på ett sätt inte. alla vet vem jag pratar om, marielle ahlm, katolska bruden från söööööder! hon kan vara den mest konstigaste personen, helt cp, alltså här pratar vi maximalt! sen kan de vända bara sådär och hon kan bli den suraste tjejen i hela världen, akta er då säger jag bara, det är inte kul. hon är som alla vet ett litet hormon monster som styr och ställler henne själv. usch frida, har på senaste tiden blivit smart, tycker jag. det är som att prata med en annan person ibland, någon som är förstående faktist. sen om man frågar vilken huvudstad som norge har är ju en helt annan sak, "STAVANGER"! naajjjj frida. men jag tror du börjar utvecklas frida, kul mycket kul. som sagt, jag slutar aldrig förvånas över min vardag. hela tiden sker saker som jag hatar, älskar, och tycker är cp, så att säga (kattie....) men men marrre kan göra mina skoldagar och elin är en häst som kämpar hon är bäst och alla ni andra är inräknade i min vardag, men nu när jag lyssnade på drift så tänkte ja på frida o elin, sen lyssnade jag på töntarna och tänkte på marre så..
inge illa alltså, älskar er allihopa
kyss o pill

Kommentarer
Postat av: kattie

jag tycker du är lite framfusig när det gäller detta interlektuella perspektiv. Enligt mina beräkningar har du iq 5 som är på samma nivå som asta.

2009-10-22 @ 22:08:16
Postat av: sist jag kollade vare elin..

naw knallie, you are a real fighter. ge aldrig upp. I LOVE U, du är så jävla grymgrymgrymgrym, glöm de aldrig. <3

2009-10-24 @ 00:06:00
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den