NU BRISTER DET

för attt jag saknar mycket, saknar massor,,,,
saknar att snacka med evelina, och höra allt som händer runt omrking oss, saknar att gå prommenad med henne och jag saknar att gå till ica och köpa pallekuling med henne, jag saknar att ta kort & stockholm boogie.

jag saknar min mormor, som varit i kina och ligger hemma o är sjuk, kom hit för fan. går ju sönder.

saknar frid aoch linda för att jag inte träffat er sen helgen, saknar våra måltider och fridas störda part, saknar carro och jag saknar mitt gamla jävla fucking fotbollslag, allihopa vafan. det brister...

saknar sommarlovet och jag saknar tiden då marielle och jag var som tightast med varandra, saknar när vi knöt fast pappers pengar i snören och la på cykelbanan och satt i busken och drog bort dem för folk, saknar när vi cyklade till slagstaglass, saknar våra samtal som höll på i flera timmmar, saknar då du alltid hängde kvar i telefonen även fast jag la på,  jag saknar när du läste frida tidningar för mig innan vi skulle sova, saknar gångerna då du ville kramas för att den ända du ville krama var mig, "alla andra var snuskiga" även fast jag inte ville.. saknar gången då vi hoppade på studsmattan med  vattenslangen och lekte porrskådisar saknar när när vi var i skogen och lärde ella att plocka fridlysta blommor. saknar oss på ditt köksglov i ditt gamla hus, "det säkraste stället under krig" där vi satt i timmar. saknar den alla hjärtans dag då jag var sjuk och du kom hem till mig efter skolan med en stor chokladkaka. saknar tiden då vi bara va vi, varje dag, dag ut och dag in, saknar våra skrattanfall som fick folk att fly, saknar dina fula stora gamla vinterkängor, din pannlugg och dina små toffsar. jag saknar dig och den som det alltid var självklart att vara med efter skolan. det var den bäästa time in the world.

saknar livet, typ

eeeee såååååå sugen på corner, vill ha corner nu,
vill ha dipp och strips, då slutar jag deppa, heiippa


Kommentarer
Postat av: evelina

vi borde bara träffas någon dag eller kväll och ba göra det. saknar dig!!!!!!!!!!!

2009-05-10 @ 21:47:32
URL: http://lyktberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de är ett måste!!!!

2009-05-10 @ 22:36:34
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den