MEN DAGEN DÅ

jamen dagen började ju helt jävla fucked, hatar att vakna på "fel sida" så att säga. det jobbiga var att jag valde att cykla.. och jag har den största pollenallergin du kan tänka dig, allergisk mot alla träd, alla buskar och sist men inte MINST gräs, ja tål inte gräs, hur mår jag då? fråga mig inte, kan bara säga att mina kinder var skapligt blöta av alla tårar som runnit under färden till skolan, det är faktist inte roligt, ne inte roligt alls, sedan bar det till sjukgymnasten, helt ok, typpppp, ont i knät, fuck knä ampuuu NU, men det jag egentligen vill berätta var att sebastian såg att jag var lite pissted i skolan, så jag fick följa med och äta tacos buffé på tågstationen medans dom i skolan åt potatissallad, o inte nog med det, just nu sitter jag hemma hos min man o vart återigen bjuden på mat, men en fet kebabtallrik, ack ack ack, vad jag det bli av mig? jag skkulle tippa på en fet kebabrulle...
tål dig inte männska, försvinnnn, försvinnn sa ja, jan, staffan e dé ni?

puss&knull negerkrull
ne fy , men var tvungen 

jag förstår att ni vill veta vad jag precis skall till att göra, ta ett bad. maxat.
pussssssiii


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den