I HATE THIS PART RIGHT HERE

jaa, som ja alltid sagt och alltid kommer att säga, den ena dagen är den andra rätt så lik. observera, "rätt så lik" alltså nästan så att säga. för grejen är den att det inte alltid kan vara en dans på rosor..

det som fortfarande gör mig till ett frågetecken är att hur en person kan bara kan gå in och förstöra ett helt fotbollslag. okej, vissa hare bra nu, men vi som är kvar då, inte lika duktiga så att varför ska någon bry sig om dom. TYP.  tråkigt att behöva säga det men det är faktist bara en persons fel. jag har inte lust att spela fotboll längre, o de finns fler som känner som jag. visst alla lag splittras någon gång, men inte såhär.. precis som veronica maggios låt, "varför skulle jag bry mig om någon annan än mig själv? EGO.. nananana" , men men livet e hårt som sagt. ingen kommer bli fotbollsproffs som 15åring eller 16åring, pissar på att ja är så sur, men fan det är så surt så det är helt sjukt.

finns ingen glöd.
du hör aldrig av dig, du har någon som är bättre än jjag, någon du kan be om saker precis när du vill, men ja slickar inte röv. när de e problem dyker ja automatiskt upp i ditt huve, men vet du, ja villl betyda mer än så, så atttttttttttttte tjaaaaaaaa

ne men sluta deppa. har fått ur mig de mesta.. helgen va som ja brukar säga, den andra rätt så lik. frida o linda ee ju två av de som tar upp min helg med sina feta smile. :) love you

BEHANDLA ANDRA SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD
idiot:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you<3

2009-03-15 @ 17:21:43
Postat av: linda:)

love you<3

2009-03-15 @ 17:22:15
Postat av: frida

love you<3 helt rätt det du säger "behandla andra som du själv vill bli behandlad"!

2009-03-16 @ 11:07:09
URL: http://fridanystedt.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den