HISSA & DISSA

ibland är livet lite underligt :) idag fyller mamma år så det har blivit mycket chokladbollar tårta blåbärspaj kladdkaka och glass. Avslutade även med ericsson. satt inte helt fel om man säger så.

gick hem ifrån skolan idag oxå, det gick inte att vara kvar helt enkelt :) tänkte börja med min hissa och dissa lista idag, den kommer jag att uppdatera när det finns saker att nämna allt annat kan ni glömma :)

förresten dissade jag alla andras förslag med att köpa ett par nya höga vita convearse, vilket var rätt så smart för de vart vita i tvätten. såattte nuuuu äre låga och höga som gäller, fett nice med en hög o en låg på varsin fot:)




mammas födelsedag var great! 
fast ellen gav våra presentter oinslagna FAIL
mina hembakade 37styckna chokladbollar var de godaste
orkar inte med fler killar med indisklook o volym i håret FAIL
försökte tömma vår kamin på aska, FAIL
det bara öser ner snö, FAIL
sebastian ringde mig o var jätte rolig
patrik 1,5! fint slut!

min nya header e grym?!, visst, tack har gjort den ensam:)
simma lungt!
glöm inte att kommentera iddi

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den