MYSPYS

ligger i fridas sofffa o kollar bbig brother med micke o monica, mysig tid de här..
i morgon är de midsommar och jag ska supa frida under bordet, det är mitt mål i varje fall, så svårt äre faktist inte :)..
får hoppas på en rolig kväll ute i märlarbaden.. det blir väl vad man gör de till!



nu såhär vid solnedgången har jag frida och carro varit och solat och sådär, kan va skönt ellle.... JAG DÖR I SOLARIUM, jag kan inte andas, jag svimmar helt seriöst, rix videos solarium är de värsta som finns.. shit smälter ju som en marabuuuuuuu i solen, shit. men men från de ena till de andra, frida och jag ska snart gå o läggga oss och mysa med varandra så här får ni några vackra bilder att njuta av innan ni går och lägger er

              

puss


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den