JA MEN JOBB I MORRN IGEN DÅ

tråkigt men sant, livet e hårt..
men en sak kan jag vara glad över, sov morgon, börjar klockan 1 inte helt fel mina vänner.
under morgon dagen kommer jag att tjäna snabba cash, vilket jag nog inte kommer att kalla det efter den kommande veckan.. jobb: mån tis tors fre lör sön.. ajajaj.. vad ja menar med snabba cash för tillfället är att de går rätt fort.. även fast man jobbar en hel jävla dag, kan gå snabbt, kan va kul.. men som sagt lär vända på den steken..
appropå stek, linda frida och jag grillade en feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet flintastek, och då menar jag fet.. krävdes mycket jobb på grillen men, dääääm vi lyckades, medans linda och jag kämpade hårt var frida på träning, men vad gjorde väl de, hon hade nog bara varit i vägen :) till steken vart det pommes och bearnésås och sallad yuuummmmmmmi...

jaja, trodde att jag skulle vara trött vid den här tiden med tanke på att jag låg uppe till halv4 i natt o kollade OC.. men icke sa nicke, förresten.. icke sa nicke, var de nicke som sa icke eller heter de ickesan icke.. eeee inte helt säker på de där asså.. känns lite konstigt faktist. ja men gott folk, nu är OOC som gälllller
simma lungt

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den