GÅRDAGEN

det drog igång med ett hej dunrande kalas må jag säga! det va länge sen jag hade såhär kul!
lindas hade alltså födelsedagskalas igår och det började med mycket god så kallad "sommar mat" ja. man tänker ¨på den underbara sommaren efter varje tugga man tog.
vi kirrade bra musik (från mig vem annars) sen så dög inte lindas stereo längre, så vi drog ingång RIIIIIX FM PARTY. på hennes pärons stereo med de STOOOOORA högtalarna, o vad hände då, jo alla flippa :) det som va synd var att linda inte kunde slita sig från sin stereo med det dåliga ljudet, eller vadå stereo, ifrån låten, holding me kissing me, så att säga. lindas riktiga favorit, det bara glänste i ögonen varje gång låten spelades upp.
senare kom det city pojkar hem till linda o partyt fortsatte. adnan stor dansade, och mina klassmates var faktist rätt så roliga. :) sebastian satt med ögonen i korss och fridas kamera vart snodd............
det var ungefär vad kvällen hade att bjuda på, mer detaljer behöver ni inte höra! ruskigt glad var jag ialf!

måste bara tillägga att dagens ros går till sofia carlsson som orkade dansa hela kvällen! (F)
vi alla gillar dig! hahaha ditt cp.
'
thanks everyone <3

Kommentarer
Postat av: holding me kissing me -.-

hahaha, bra där hanna. fortsätt så....

2009-02-23 @ 11:49:30

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den