NU ÄR DET SÅHÄR

med NYÅR
i morgon är det trotts allt nyår, det känns som att det är skelt, alla är inte nöjda och alla är inte glada. det är inte speciellt kul, tråkigt att det ska vara som det är jag skulle vilja vara med allihopa ja känner på samma gång, om man ändå kunde göra så, typ dela på sig, då skulle de ju vara löst. shitshit.. vill bara att alla ska veta, speciellt en tjej att jag tycker att det är väldigt tråkigt att inte det vart den nyårs fest vi först önskat oss allihopa, eller i alla ´fall jag, jag hoppas att alla kommer ha en rolig kväll tillsammans med eller utan vissa. tycker om er allihopa vafan, nu vart det som det vart jag antar att det förblir så. så till mina alla andra tjej kompisar som jag inte kommer att stöta på önskar jag er ett riktigt gott nytt år och en jävligt rolig kväll, så hörs vi efter det och pratar om kvällarnas bravader och hiss o diss typ, elle, haha vet fan inte vad jag ska skriva egentligen är bara ledsen för att ja inte kan vara med alla samtidigt. för det S U G E R! gott nyttt everyone and lots of love
INGEN NÄMND INGEN GLÖMD, NI VET VILKA NI EEEE
HANNA09-10
yeeeeeaaa


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den