HEJ HEJ HEJ HEJ

o hemskt mycket hej
sitter i min säng med asta och myser. marre var här förut o vi skulle fixa en video på hennes syrras ungar till vår redosivning men vad vart de med det då? ne inget en snopp film med damp. jaja mamma o pappa dissade nyss potatismos och prinskorv o drog o köpte pizza istället, det tackar man ju inte nej till. i morgon har jag två redovisningar och det suger. jag ska göra om min blogg också för den suger kiss precis som alla andra idioters. jaja frida är en nöt och marre måste ha något medfött fel i sitt huve. eller så är hon bara allergisk. grejen är den att jag tror att många inte förstår min blogg. bara som jag känner för vem fattar att marre blir psyk av min katt, som om hon rökt på ordentligt alltså, inte många, linn ringde mig förut och snackade om marres present. söt tjej det där, det kan man ju inte säga annat. jag saknar fridas och min middag i lördags det var så mysigt så mysigt. vi fick sällskap utav åke lillpille rasmus och hammaren. det var kul o just ja marre också hon va ju cp. som vanligt. men vi dissade ialf kvickan, det va rätt skönt. halv3 var ja hemma o sov i min säng med ett leende på läpparna. nu sitter jag här i oemotsåndliga säng och längtar efter¨pizzan med vitsås och tills på onsdag när vi ska till stockholm med klassen för marre ville sätta på mig i bussen. värt att nämna är att sebastian överraskade mig med att ha bokat hotell o så i stockholm, så den 26-27 är vi är o köper upp stan, kan bli kul. tack älskling. nu vet jag itne hur de här inlägget är stavat eller hur de låter eller ser ut, jag är bara så jävla hungrig. fuck and smile

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den