DAN FÖRE DOPPARE DAN GER MIG RYSNINGAR

jaha, då var det dags igen då, julafton åter igen fast år 2009.. idag fick jag damsuga hela huset och damma mit rum, det var ju inte speciellt kul om jag får säga det själv. det här med julen är inte riktigt min grej. hatar att det ska finnas vissa "traditioner" att man ska vara tillsammans hela julafton o bajs osv.. ne men ja pallar inte, ja mår bara dåligt, ja vill spy. ja vill sitta i ett hörn ja kan gärna ta mina klappar o ge ut mina men sen får de fan vara bra, de är bara obehagligt att sitta där och spela allämt social och trevlig. jag mår inte bra utav det här, jag vill inte ens att någon ska komma hit av släkten, mormor är fan välkommen, sen S T O P. jag ska bara försöka sova så länge jag bara kan i morgon och klockan 2 kommer alla och sen ska vi äta o allt man gör, och liksom, klä upp sig, fan gör man de för blää..  förra året gled jag på en räkmacka eftersom jag hade ett förlamat ben och fick äta och sen gå o lägga mig i min säng med min nya laptop i mjukiskläder liksom, om de ändå kunde vara så.. jaja hoppas bara dagen går fort annars vet jag inte vart jag ska ta vägen, det här är bara läskigt. jag vill bara att det ska vara som förut, när man var liten. vill ha tillbaka gunnar, världens bästa lossas morfar(?!).. min riktiga morfar är här för första gången på julafton.. mindre än okej och farfars nya tjej... ni kan gå allihopa ja vill ha mormor och gunnar bara, det va så jävla bra då, du var bäst av allt och alla du va den skönaste snubben i stan och jag fattar fortfarande inte att du är borta. det blir värre och värre för varje jul och jag hatar det. känns som att sitta med främlingar, jag har aldrig haft den där riktiga kontakten med alla dom där. du var min bästa kompis i alla lägen fan. nu mår jag bara sämre när jag skriver om det här menvafan jul äckel kan ta sig. ingen kommer att ta platsen som gunnar hade, det gör ont när jag skriver om dig, när jag pratar om dig och när jag tänker på dig, det gör verkligen det, det gör ont på ett konstigt och underligt sätt i hela kroppen magen hjärtat. du var det bästa som fanns, du gjorde mina dagar. mormor säger att du säkert är med oss ändå, tur att ja har dig asså, världens bästa mormor, skönare än dem flesta av mina kompisar också, så jävla bäst! skulle du gå bort vet jag inte vad jag skulle ta mig till, det skulle ju inte ens funka, man ska inte tänka så, men du har själv sagt att den dagen kommer att komma en dag, såatte vad gör man då.. inte för att detta har med julen att göra, men kanske i framtiden.. det kommer inte att funka. menmen, ja lider igenom julen, tur att man har sina jävla bra kompisar och underbara pojkvän, shit va ni är bra allihopa ni vet vilka ni är, nära som lite mindre nära. kyss på era stjärtar och mamma och pappa förståss.

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den