ORKAR INTE

tar detta kortfattat, börjar med att säga hej linda, jag e tillbaka, vet att du saknat mig.


kan bara säga de kort, att den ena dagen är den andra rätt så lik, jag är jävligt kär och jag saknar linda o frida, nästan lite för mycket, FAIL. dagarna e som sagt den andra rätt så lik, bad sol stan kasnduiafbysifbsdfnainodf, när jag inte jobbar. jag gör av med mina pengar FAIL. men men för att runda av de hela och ta upp de förtillfället sämsta i livet just nu är att monki har tjuvat mig på pengar och någon jävla idiot har snott min cykel, hittar jag personen binder jag den, lägger den på marken och pissar på dens huve, skojar inte någonstans.
i morgon ska jag till banken och kämpa för mina pengar jag aldrig får men först ta spruta. fan




Kommentarer
Postat av: LINDA

mmmmmmm, gillar att du e tillbaks, tack :)

2009-08-12 @ 18:08:35

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den