T-jena

jaha, vad händer då´? jag vet fan inte :) vet inte varför ja skriver, kan va skönt att lätta hjärtat kanske? vem vet, jag kanske, eller..
antivåld dag idag då i skolan, va rätt så chill. va på stan halva dagen, skönt käkade corner med mina kära vänner erik nille och birk, jajaja, trevlig kan väl säga, vart lite för mkt på slutet med dessa tre kåtbockar.

skolan kills everybody.. vet inte riktigt vad ja ska säga, vill bara skrika ut till lärarna : CHIIIIIIILLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ANDAAAAAAAAAS, LÅT OSS BLINKA! typ.. men antar att livet inte alltid är en dans på rosor, eller som låten, NO STRESSS. no no no.

jag ska knalla vem till min kära pojkvän om ett litet tag, mor min ska ha sminkparty med sina väninnor så heipa..



beställt

Kommentarer
Postat av: Anonym

från?:)

2009-04-20 @ 21:37:46
URL: http://blame.blogg.se/
Postat av: Anonym

nellllly :)

2009-04-28 @ 21:27:48
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den