PORR & PASTA

inte som de låter, elller, jo men jag måste bara berätta vad jag såg på bussen när ja åkte hem, när jag kliver in ställer jag mig nästan längstfram i bussen eftersom de fanns så få platser, precis inom min syn sitter två människor, två kärleksfulla männikor, två männikor in love., jaja alltså, vad gör hon? jo började fibbla i väskan fram med lite godis, okej tänkte jag, kan va gott ju, men sen då.. hon ber sin pojkvän att bita av halvagodisen när hon har den i munnen, just like lady and luffsen, okej tänkte ja, det är väl helt okej. men vad händer sen, dom SLICKAR varandra runt munnen, hon börjar suga han på halsen så han fick två stora märken, USCH, sist men inte "minst" observera minst nu eftersom att hon sakta men säkert börjar stryka sin hand på hans innelår o klämmma, o naffsa i öronsibbarna.. ooo jaaaa, den växte, den växte mycket på chines boyen, helt sjukt, faktist, snuskigt. bläää, han fnisssa och hon våldtog, så kan de gå.


nuuuuuuuuuu väntar ja på spagetttti och kycklingsås, iställlet för att de är skinksås äre pasta, myyyyyyycket gotttt!

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den