nu får jag en chans att säga allt det jag aldrig sagt

Det finns ett enkelt svar
Du är varm när jag är kall
Du tar så lite plats
Jag tar allt

Det är svårt att inte ta dig för givet när du alltid står vid min sida dag ut och dag in. och det jag glömmer att säga är hur du fortfarande får mitt hjärta att bulta snabbare när du kommer nära mig, eller att mina ord blandas i munnen och blir fel när jag ska tala till dig. När du bara ta tag i min hand så pirrar det fortfarande i min kropp, och jag känner ruset i mina ådror av blodet som forsar två gånger snabbare än tidigare. Jag blir fortfarande nervös när vi talar på ett fint sätt till varandra, som om det vore första gången. du är min andra halva. du är min bästa vän och det finns ingen på den här jorden som får mig att må lika bra som du.
 du snurrar min jord.


Dom små små orden är svåra ord
Och de hårda orden är enkla ord



 


Kommentarer
Postat av: linn

GULLLLIGT SKRIVET!

2010-10-23 @ 17:21:00
URL: http://llinnandersson.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den