FETT CHILL

drog ifrån skolan lite tidigare idag för att dra och hämta lite käk på spicy med fritta, maten gick ju inte att äta idag i skolan så vad ska man göra liksom? svälta. skulle inte tro det. mys var det ialf, kollade lite sex and the city sen vare träning, den bestod ändast utav löpträning.. trodde jag skulle va seg, men fan så bra jag va, stannade inte en jävla minsta ynka gång! mina ben ba körde! så nice, det va ändå rätt så långt. detta borde vi göra en gång i vveckan i allafall, så himla skönt. efter allt springade så körde frida och jag igenom ett styrkepass där jag lärde henne lite knep, fett söt.. måste ju nämna att innan träningen testade vi våra nya tränings ställ och beställde storlekar, blir nice de med..
aja fett bra och skön träning idag av dem 7 st som va där. ni andra, aaa ganska så mindre bra.


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den