HÄRNMAPOR HELA BUNTEN

haha jag vet liksom inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker på vissa saker, grejer som händer i vardagen kan liksom vara helt sjuka, idag var marre och jag rätt så roliga känner jag, vi hade rätt så kul. det som var lite mindre tråkigt var att de hände en saadgrej, finns här för dig elin walhström!

back to business
helt sjuka prov som lärarna har äran att bomba oss med just nu alltså. jag var förresten på träningen idag och gick runt o rehabbba med frida och linda, jaa vi knallade helt enkelt hela träningen, kan va skönt ibland vah. jaja the reality vad händer och fötter? vet inte men en sak e klar

mitt hatobjekt har feta hängpattarna!
shit blir ju mörkrädd
heipa


Kommentarer
Postat av: elin

wahlström*



thank you baby, love love love

2009-05-12 @ 13:58:51
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den