HARD WORK WORK


höstlegenden♥ asså hur mår den filmen, fan va sorlig, ja dör, helt seriöst. fan vilken jävla film! hur många gånger grät jag? 10? 20? ingen aning..
har så mycket att berätta men vet inte om jag orkar, haha
ne men jobbade ju som sagt jobbigt, men det är så sjukt att de finns så många olika människor. skrattar jämt, det var en liten kille som stod vi tidningarna, expressen och aftonbladet, han va typ 6år och knubbig, icke svensk, han var så söt, hahah
jag:letar du efter något speciellt eller?
han: jaaa, min kompis noooooor har brytit armen och han vill ha en tidning,
jag: okej, men varför kollar du inte där borta då på de lite mer roliga tidningarna?
han: ne han vill ha nått sånt här, o pekade på expressen o aftonbladet, sen stod han o vred och vände på tidningarna, o typ lekte smart, sen kollade han upp o sa, naaah inga for mig..
HAHA. jaja

jaja sovdags strax antar jag, trött och längtar efter min kära säng, världens skönaste jävla säng jävel, haha skoja shit.

saknar frida och linda, ni är det bästa jag vet, bätttre får man letar efter, jag älskar er, eller som frida hade sagt, jag älskar er så jävla hårt.. hahaha. ne men ni är bäst, vet inte vad som skulle händer o fötter utan er!

längtar tills i morgon, linda frida hanna o carro, blir inte bättre, love you guys

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den