GÖTEBORG SVERIGES RÖVHÅL

:) sitter här i de för tillfället soliga göteborg, ska dock bli fulare väder i morgon.
morgon dagen består av att titta på slagsta och city fosho.. sen blire shopping för hela slanten, appropå slant så måste jag bärga mig lite innan veckans slut, var på stan igår och vart lycklig för de som låg i påsarna, mindre lycklig fölr pengarna som finns kvar, men men vad ska man göra, med minst två laax kvar ska jag nog förmodligen klara mig.
hoppas på att finns en ny väska i morgon, om inte en snygg tröja till.. hmm återstår att se..

har ialf införskaffat mig 3nya tröjor ett linne och en tisha såatte, ska förmodligen lämna tillbaka ettt plagg pga spontanköp bara för att bara ha liksom.. smart av mig. men men nu får vi se vad kvällen har att bjuda på, masssor av bilder kommer att komma senare när jag e at home så att säga.

simma lugnt kossor

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den