jag har sprungit ända sen barnsben, från allt jag egentligen var

sitter hemma och små funderar lite för tillfället. jag ska ta tag i plugget snart för jag känns att det behövs skulle vara så skönt att vara klar med allt idag. Måste fixa lite lunch som igår också, samt kolla lite oth. imorgon är det fredag också! kan inte bli bättre för tillfället! ska iväg och sola sen också! 

Postat av: Anna
Saknar du ditt ljusa hår?
Har du färgat eller tonat?
Vart har du köpt örhängena på bilden? ;)



tänkte bara svara lite snabbt på en fråga jag fick, jag vet inte vilket som är bäst, att svara i kommentarsrutan eller här, känns som att man inte kommer se om jag svarat i kommentarsrutan så jag tar det här.
Svar till Anna alltså.
Jag saknar mitt ljusa hår lite grann ja, fast det var jobbigt med utväxten men jag gillade min gamla färg. Nu när jag fixade håret så färgade jag det och örhängerna är köpta på gina i sommras ungefär :)

Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den