hjälp mig!

imorgon är det den första studentfesten(?!) fatta..
haha idag testade jag min blivande balklänning också! är så himla nöjd, nu ska den bara skickas efter och beställas i rätt färg, för det är färgen jag har svårt med! det lutar åt lite champange färgat, men ge mig tips ändå, dessa finns att välja på, inte så konstigt att det är svårt liksom.



jag vill inte visa klänningen än för det är mycket roligare och övveraska lite, iallafall för dem man ska gå med. jag har valt en klänning som inte är så speciell, vill inte ha något som sticker ut. den här är bekväm och huvudsaken är ju att jag ska tycka den är fin. gick dessutom ut för ett bra pris, 2200:- som hittat! tänk er en klänning utan band, med lite skruvat tyg vid tuttarna där det sitter åt, sen faller den bara, med fladdrande tyg fast ändå sitter den tajt. haha fattar ni? skit samma hjälp mig med en schysst färg ändå haha!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

SV: kul att du är med i veckans blogg och lycka till! :D hur är det?

2011-01-13 @ 20:28:07
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/
Postat av: Jill

åh taaack fina du! Hoppas du tittar in snart igen... :)

2011-01-13 @ 20:56:44
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Anonym

mörk lila är fint!

2011-01-14 @ 09:51:22

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den