bara för att man andas betyder inte det att man lever

hej! har precis ätit lite lunch efter min gå/löprunda(duktig) sen har jag hunnit med att duscha och handlat också. nu sitter jag i soffan mätt och belåten och funderar som vanligt på vad jag ska göra i eftermiddag. kanske blir det utgång. återstår att se, om det finns några roliga människor att gå ut med så att säga, men det verkar som sagt rätt så segt som vanligt.

jag vill verkligen ha en hund, en sånn som hoppar upp brevid en i soffan och ligger hela natten vid ens fötter och lyssnar på en hela tiden. fan va mysigt. är så avundsjuk på alla som har hund, min syster och mormor som ska bli blivande hundägare. fan jag då.


Nova, min systers hund.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vill också ha en hund, den där var ju sjukt söt.

2011-01-05 @ 15:34:17
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den