american pie

måste be om ursäkt för dålig uppdatering idag, men jag har helt enkelt inte haft tillgång till någon dator, sen har jag tillbringat tid med några väninnor, hehe. men imorgon så kommer en dagens outfit och lite annat smått och gott, de är ju fredag trotts allt. nu håller jag på och laddar hem american pie the naked mile. så jävla sjuka filmer det där, älskar dom, haha vad tycker ni?


bilden har inget med inlägget att göra, känner bara att det skulle vara gaaaaaanska skönt att få åka ifrån den här snöstormen vi lever i. jag är så avundsjuk på min pojkvän som just nu är i thailand och inte jag, jag fattar inte hur jag ens gick med på att han fick åka utan mig. det som är lite kul med den här bilden är att jag lärde mig dyka här haha, sen att bikinin låg på botten efter är en annan femma, de gilla nog sebastian, haha!


Kommentarer
Postat av: marie

ja kent är galet bra.

härlig bild.

2011-01-06 @ 23:03:06
URL: http://imfreetobeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du

2011-01-07 @ 09:27:00
Postat av: Frida

Åh vilken härlig bild!!

2011-01-10 @ 10:07:47
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/fridas

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den