myser hos linn

jag och linn sitter nu nyduschade i hennes nybäddade säng, och hur skönt är inte det? jo hur skönt som helst. det har inte hänt så jätte mycket denna vecka. hade öppet hus idag som var skapligt värdelöst. gårdagen spenderades också med linn, men då vart det istället stan såklart. käkade på ming palace för att jag tyckte att jag var värd det efter dem läskiga allergi testerna jag fick gå igenom. så nu är det bye bye med asta (katten) och alla andra jävla djur. sorgligt men sant. men asså jag ska fan ha hund till min family när jag blir stor, annars jävlar. aja fick med mig lite grejer hem som jag tänkte lägga upp också! så kolla och tyck synd om mig.


skor ifrån åhléns
poncho från accent
tygpåse från monki


Kommentarer

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den