you make me feel like i'm living a teenage dream

hejsan-alla-ni-som-läste-mitt-inlägg-för-10-min-sen
jag har tråkigt!!!!!!! vet inte vad jag ska hitta på. jag är inte trött för 5 öre. (jag lovar att om jag lägger mig i sängen så somnar jag direkt) men det ska jag ju inte göra så jag är inte trött. hmmm. kan ju börja med att säga att jag kommer att sakna dig frida nu när jag åker bort heeeela lovet. puss. kommer sakna sebastian, mamma.. hm pappa, as.... ha-ha-ha-ha, lugn, jag drev.

sitter och tänker på min bearneisås som jag packade ner i resväskan förut, jag tänker på hur gott det ska bli denna gång med en riktig sås till maten. sist vi skulle göra den såsen så hällde sebastian i citron, ni vet sånn där som e i en citron burk. han va helt övertygad om att det skulle va citron i? iddddddi.

ne men jag skiter i de här nu det var inge kul längre. datan får stå på och jag går to sleep.
goodbye my lovers. (hörs i morrn hehe)



Kommentarer
Postat av: frida, din bästa

vi äter din goda bearneisås när du kommer hem med en god köttbit, klyftpotatis och massa sallad! typ på söndagen? då hinner du mysa lite med sebbe på lördagen, sedan kommer ses vi och har söndagsmys med god mat. men jaa jag kommer sakna dig som fan! hoppas du köper något fint åt mig(a) haha! PUSSSSSSSSSSS

2010-10-29 @ 11:32:16
URL: http://fridamatildajosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men vi löser de där frida!!!!!:)<33

2010-10-29 @ 13:19:02
URL: http://kkjellberg.blogg.se/

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den