från och med drägg

dagen har varit ganska lång känns det som. efter skolan träffade jag linda & frida på stan sen vart den en sväng hem till frida. efter det åkte frida och jag på träningen och kollade på, kände inte fört bara. men men fett taggade blev vi till lagfesten i helgen ska bli grymt kul!

nu när jag kom hem har jag städat hela mitt rum, duktig som jag är så rensade jag bland mina smycken också och gjorde snyggt, nice för mig ju. nu ska jag vänta tills paradise reprisen börjar och käka clementiner!

förresten så har jag äntligen lagt in bilderna från smid festen på datan. bilderna från dansgolvet var inte att leka med, men dem visas inte förrän julavslutningen hehe.






Kommentarer
Postat av: Modern Dance

Excellent site.

2011-01-26 @ 08:37:05
URL: http://modern-dance.blogimagine.com

lägg en fet

namn:
kom ihåg mig

bloggadress:

skiv tills du får kramp:

tack för den